Pragmatic Play и Betsson Group Cement партньорство с ново споразумение


Pragmatic Play, водещ доставчик на съдържание за iGaming, подобри дългогодишната си връзка с Betsson Group. Това се случи, след като компанията сключи сделка с Betsafe, една от марките на казино на живо на оператора, за доставка на своята рулетка на испански език.
Това споразумение идва, когато Betsafe се подготвя да разшири дейността си в Латинска Америка. Betsson Group ще се възползва от широкия обхват и известност на клиентите на Pragmatic Play казино игри на живо В зоната.
Сделката за рулетка предлага уникално персонализирано брандиране на Казино на живо, което позволява на операторите да персонализират играта с различни разширени функции. В замяна това дава на операторите пълен контрол върху външния вид и усещането на продукта.
Трябва да се отбележи, че Betsson Group има присъствие в над 20 страни. По-рано тази година двете компании задълбочиха отношенията си след подписване на сделка за доставка на казино игри на живо на Pragmatic Play на един от водещите оператори на Betsson в Швеция.
От създаването си през 2006 г. Betsafe си спечели силна репутация като един от най-популярните сайтове за казино на живо в световен мащаб. Уебсайтът е особено известен в Скандинавските страни и Източна Европа, но също така напредва на нововъзникващия латиноамерикански пазар. Сътрудничеството между Прагматична игра и Betsson Group продължава от известно време и последното споразумение означава разширяването на Pragmatic Play на портфолиото на казиното на живо в различни региони.
Коментирайки споразумението, Ирина Корнидес, главен оперативен директор на Pragmatic Play, отбеляза:
„Персонализираното изживяване на марката, съчетано с локализиран език за рулетка, е мощна комбинация и ние сме развълнувани да добавяме стойност към марката Betsafe на Betsson Group и нейните испаноговорящи играчи. Pragmatic Play става все по-силна в Латинска Америка и ние сме развълнувани да донесем нашата специално изработена рулетка с Betsafe, тъй като тя се разширява в региона, давайки на още повече играчи достъп до завладяващи казино изживявания на живо, които дават нови възможности за игра."
От своя страна Андреа Роси, търговски директор за Южна Европа и LatAm в Betsson Group, заяви:
„Персонализираното брандиране на казиното на живо на Pragmatic Play вече се оказа хит сред нашите оператори и ние сме щастливи да го предоставим на нашите клиенти на Betsafe. Убедени сме, че нашите играчи ще се насладят на завладяващото изживяване на рулетката и очакваме с нетърпение да работим в тясно сътрудничество за обозримо бъдеще."
Свързани новини
