Преглед на игрите с дилъри на живо GetSlots - Сметка

GetSlotsResponsible Gambling
CASINORANK
8.38/10
БонусБонус $500 + 100 безплатни завъртания
6000+ игри
VIP програми
Крипто казина
Структура с висок бонус
Доверен
Потвърден
Защитен
6000+ игри
VIP програми
Крипто казина
Структура с висок бонус
GetSlots is not available in your country. Please try:
Сметка

Сметка

За да играят в GetSlots Casino, играчите трябва да се регистрират за акаунт. Това е лесен процес и играчите ще бъдат направени много бързо. Всичко, което трябва да направят, е да щракнат върху бутона за вход и да попълнят формуляра с цялата необходима информация. В първата стъпка играчите трябва да добавят своя имейл, държава и предпочитана валута. Във втората стъпка играчите трябва да добавят своето име, дата на раждане и пол. И в третата и последната стъпка те трябва да предоставят своя телефонен номер и адрес.

Много е важно да въведете правилна информация, когато се регистрирате за акаунт, защото по-късно играчите ще трябва да преминат през процедурата за проверка. В случай, че играч направи грешка при въвеждането на лични данни, той трябва да се свърже с поддръжката на клиенти. Играчите трябва да поддържат своите акаунти и да поддържат данните си актуални.

Всеки играч може да има само една сметка в GetSlots казино на домакинство, телефонен номер и система за плащане.

Играчите, които се опитват да отворят повече от един акаунт, за да се възползват от бонуси и промоции, рискуват да бъдат спрени всичките си акаунти.

Играчите, които искат да създадат нов акаунт, трябва да се свържат с поддръжката на клиенти и те ще затворят стария акаунт, след като отворят нов.

Когато се регистрира за акаунт, играчът трябва да избере потребителско име и парола, които ще използва всеки път, когато иска да влезе. Играчите трябва да запазят данните си за вход за себе си и да не ги споделят с никой друг.

Проверка на акаунта

Проверката на самоличност е законово изискване за всяко лицензирано казино. Играчите ще трябва да изпратят копия от правни документи, за да докажат, че са тези, за които се представят.

GetSlots Casino е напълно регистрирано казино и поради тази причина те ще преминат през всички необходими проверки, за да се уверят, че познават всичките си клиенти.

Процедурата по идентификация се извършва по много различни причини, като една много важна е да се намали рискът от незаконни дейности, като пране на пари.

За съжаление, казината са перфектна мишена за престъпници и те виждат в тях чудесен начин да изперет парите си, като ги депозират и след това ги изтеглят като „чисти пари“. Поради тази причина казината трябва да проверяват самоличността на всеки клиент. И на всичкото отгоре, за да се предпазите от тези видове незаконни дейности, всеки депозит трябва да бъде заложен поне веднъж, преди клиентът да може да поиска теглене.

Друга много често срещана измама е представянето под чужда самоличност, при което играчите могат незаконно да получат данни за кредитна карта, за да финансират своите сметки. Ето защо проверката на акаунта е много важна част, както за защита на казината, така и на играчите.

Всяко казино има различни времеви рамки, когато изискват документи за проверка, някои ще ги поискат при регистрация, докато други, преди да направят теглене.

Играчите трябва да предоставят документи, за да докажат своето име, възраст, адрес и собственост на техния банков метод. Това са някои от документите, които могат да изпращат:

За да докажат своята самоличност, играчите могат да изпратят копие от националната си лична карта, шофьорска книжка или паспорт. Играчите трябва да се уверят, че сканираният документ е видим и играчите не трябва да манипулират снимката или други данни. И датата на документа трябва да е все още валидна, защото изтекъл документ няма да бъде приет.

За да докажат своя адрес, играчите трябва да изпратят копие от сметката за комунални услуги, телефонна сметка, банково извлечение, извлечение от кредитна карта или друг официален правителствен документ. Играчите трябва да се уверят, че изпращат сканиране на пълния документ. Документът не трябва да е по-стар от 3 месеца.

За да докажат метода на плащане, играчите трябва да изпратят документ, който доказва, че са собственик на банковия метод, който са използвали. Играчите, които използват кредитни или дебитни карти за депозиране, трябва да покажат първите 6 и последните 4 цифри от картата си. Името и датата на изтичане също трябва да се виждат, но играчите могат да скрият 3-цифрения CVC код, когато сканират гърба на картата си. Картата трябва да бъде подписана и всичките 4 ъгъла трябва да са видими. Играчите, които използват Neteller или Skrill, трябва да направят екранна снимка на акаунта си, която ясно показва тяхното име, имейл и номер на сметката. Играчите, които използват банкова сметка, трябва да качат своето извлечение или да изпратят екранна снимка на профила си за онлайн банкиране, показваща името и данните за сметката си.

След като играчът изпрати всички необходими документи, той трябва да изчака имейл за потвърждение, което обикновено отнема няколко дни. Казиното се нуждае от известно време, за да обработи всички документи, но добрата новина е, че след като акаунтът бъде потвърден, играчът не трябва да го потвърждава отново. Както и да е, казиното си запазва правото да поиска допълнителни документи по всяко време, ако прецени, че е необходимо.

Докато играчът изпрати необходимите документи и докаже, че е навършил пълнолетие за залагане и че използва средствата си, за да залага, няма правни причини, поради които документите му за проверка на казиното да не бъдат приети.

Така или иначе всяко казино е частен бизнес и ако решат, че не искат да приемат клиент, тогава човек не може да направи нищо в такава ситуация.

Как да влезете

Когато играч създаде акаунт в GetSlots Casino, той трябва да създаде уникално потребителско име и парола. Те ще трябва да използват тези данни всеки път, когато искат да влязат в акаунта си. Предлагаме на играчите винаги да излизат от акаунта си, когато свършат играта, особено ако споделят компютъра си с някого. Това е друг слой на защита, който те добавят към акаунта си.

Как да отключите акаунт

Играчите, които действат неправилно или нарушават правилата, рискуват да бъдат спрени акаунтите си. Може да има няколко причини, поради които казиното може да блокира акаунт и тук ще разгледаме най-често срещаните.

Твърде много опити за влизане – Често се случва играчите да забравят информацията си за вход и затова се опитват да я запомнят, като въвеждат различни комбинации. GetSlots Casino ще вземе предпазни мерки и ще блокира такъв акаунт. Добрата новина е, че тъй като този проблем е свързан с човешкия фактор, той може лесно да бъде решен, като се свържете с поддръжката на клиенти.

Процесът на проверка е неуспешен – Играчите, които не преминат през процеса на проверка, може да имат блокиран акаунт. Това обикновено се случва, когато играч поиска теглене и виждайки това като нарушение на правилата, казиното ще блокира такъв акаунт. Ако случаят е такъв, играчът трябва да се свърже с поддръжката на клиенти и да се опита да разреши проблема, като изпрати копия на правни документи и премине през процедурата за проверка. Това драстично ще отложи изтеглянето им, така че поради тази причина съветваме играчите да потвърдят акаунта си в момента, в който създадат такъв.

Нарушаване на правилата и условията – играчите са длъжни да прочетат правилата и условията на казиното, за да избегнат нарушаването им. Всеки играч, който нарушава правилата и условията на казиното, рискува сметката му да бъде блокирана и печалбите му да бъдат загубени.

Извършена измама – Играчите трябва да разберат, че техните акаунти се наблюдават и ако бъде установено, че извършват измама, акаунтът им ще бъде блокиран. В повечето случаи играчите се опитват да злоупотребяват с бонуси и промоции и да предоставят измамна информация.

Играчи, които имат няколко акаунта – играчите могат да имат само един акаунт и всеки, който се опитва да отвори няколко акаунта, нарушава условията.

Хазарт за непълнолетни – за да се присъединят към казино, играчите трябва да са навършили пълнолетие, за да залагат. Поради тази причина казиното преминава през строга процедура за проверка, за да попречи на непълнолетни да създават акаунти.

Как да отключите акаунт в казино?

Играчите, които осъзнаят, че акаунтът им е блокиран, могат да се свържат с поддръжката на клиенти и те ще им помогнат да си върнат акаунта. В повечето случаи играчите дори не са наясно с грешките, които правят, и много скоро ще си върнат акаунтите и ще работят. Така или иначе, ако играч нарушава правилата и условията на казиното, той няма да може да си върне акаунта.

Най-доброто нещо, което трябва да направите първо, е да не се паникьосвате и да се свържете с поддръжката на клиенти и те ще направят проучване и ще видят защо акаунтът е блокиран и какво трябва да направи играчът, за да го отключи.

Как да закриете акаунт

Напълно нормално е играч да прекрати акаунта си в GetSlots Casino, без значение каква е причината за него.

Решението за закриване на акаунт зависи изцяло от играча, но така или иначе ние предлагаме на всеки играч да се свърже с поддръжката на клиенти и по този начин може да вземе по-информирано решение. А именно, ако играч затвори акаунт за постоянно, той няма да може да го отвори отново в бъдеще. Поради тази причина GetSlots Casino предлага различни опции, от които играчите да избират и да намерят този, който им подхожда най-добре.

Може да има много причини, поради които човек би искал да закрие акаунта си и ще разгледаме най-често срещаните:

Промени в правилата и условията на казиното – когато казиното промени правилата и условията, играчите не трябва да ги приемат. Това е в повечето случаи, когато има промени в условията на бонуса. Във всеки случай, ако промените навредят на играча, те могат да обмислят закриване на сметката си в казиното. Казиното понякога може да увеличи изискванията за залагане на бонус и да съкрати продължителността на бонуса. Нещо повече, те могат да изключат повече игри от обикновено или да изключат методи за депозит за бонуси. Ако това е причината, тогава играчът има пълно право да закрие акаунта си.

Обслужването на клиенти не успя да помогне – за съжаление, поддръжката на клиенти в някои казина може да не е толкова полезна в края на краищата и играчът губи интерес към марката. За щастие, всеки клиентски агент в GetSlots Casino е обучен професионалист и ще надмине пътя си, за да помогне на всеки клиент в момент на нужда.

Пристрастяване към хазарта – някои играчи развиват нездравословен навик за хазарт. Те вярват, че хазартът може да се превърне в източник на доходи, само защото ударят голям няколко пъти. Това, което забравят, е, че както печалбата, така и загубата са само част от казиното. Никой не може да гарантира, че всеки залог ще се превърне в печалба. Когато нещата вървят надолу, добре е да помислите за затваряне на сметката и да се съсредоточите върху други важни неща в живота.

Временно спрете акаунта в казиното

Играчите, които искат да си отдъхнат от хазарта, могат да обмислят затваряне на сметките си за определен период. Играчите могат да се свържат с поддръжката на клиенти и да видят какъв софтуер за отговорен хазарт предлагат.

Играчите могат да изберат да се самоизключат от хазарт за 1 час до 1 година. Преди да затворите сметката е добре да направите теглене на печалби, ако има такива.