Betmaster Casino предприема всички необходими действия, за да се увери, че играчите имат приятно изживяване да играят онлайн казино игри. Пристрастяването към хазарта е сериозен проблем и поради тази причина казиното е добавило много различни функции, които играчите могат да използват, за да контролират своите хазартни навици.
Съветваме играчите да предприемат някои действия дори в момента, в който създадат акаунта си. Едно много често срещано нещо, което много играчи предпочитат да правят, е да поставят лимити на своите депозити. Те могат да задават дневни, седмични и месечни лимити и по този начин могат да контролират повече хазарта си.
Играчите, които се справят с по-сериозна зависимост, могат да обмислят затваряне на акаунтите си. Betmaster позволява на играчите да закрият акаунтите си за неопределено време. Най-доброто нещо, което трябва да направите, е да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти и те ще помогнат на всеки играч да вземе по-добре информирано решение.
Преди някой да реши да се самоизключи от хазарта, той трябва да затвори всички начални игрални сесии. Също така е важно играчът да изтрие всички приложения на компанията, свързани с уебсайтове, от всяко устройство. Самоизключването ще влезе в сила, след като всички чакащи залози бъдат уредени или бъдат отменени. След като периодът на самоизключване приключи, играчът има право да поиска повторно отваряне на акаунта си.
Играчите, които се регистрират в сайта, потвърждават, че са навършили 18 години, което е законовата възраст, необходима за този вид дейност.
Betmaster Casino не позволява на никого, който е на възраст под 18 години, да създава акаунт. Поради тази причина казиното ще премине през процедура за проверка, за да се увери, че лицето е пълнолетно да играе хазарт на сайта им. Казиното има право да изключи клиенти от услугите си, ако има съмнения относно възрастта на клиента.
Клиенти, които имат непълнолетни, живеещи в домакинствата си, трябва да обмислят инсталирането на софтуер за родителски контрол. Ето някои, които биха могли да разгледат:
Играчите, които имат непълнолетни, живеещи в домакинствата си, се съветват да не запазват данните си за вход, особено ако споделят компютъра си с някой друг.
Betmaster Casino изисква от всички свои клиенти да потвърдят самоличността си, за да предотвратят измами и да ограничат хазарта на непълнолетни. Поради тази причина всеки играч трябва да изпрати следните документи:
След като играч изпрати всички необходими документи, казиното ще ги обработи възможно най-скоро. Процесът на проверка може да отнеме до 14 дни, така че поради тази причина ние съветваме играчите да потвърдят акаунта си веднага след като го създадат, така че да няма забавяне, когато поискат теглене.
Тест за самооценка е създаден, за да помогне на играчите да идентифицират дали имат проблем с хазарта или не. Играчите трябва да отговорят честно на тези въпроси.
Онлайн хазартът се прави само за развлекателни цели. Както и да е, някои хора може да загубят контрол над хазарта си. Това се прави главно, защото вярват, че хазартът може да се превърне в източник на доходи.
Много е важно да разберете какво е хазарт още преди играчите да започнат да играят. Възможно е да се печелят пари, докато играете, и нещо повече, някои щастливи играчи могат да спечелят променящи живота суми само с едно завъртане. От друга страна, играчите вероятно ще загубят много пари, докато играят. Но играчите трябва да възприемат това като първоначална вноска за тръпката, която са имали, докато играят определена игра, а не като загуба.
Betmaster Casino има много различни функции, които ще помогнат на играчите да контролират хазарта. Играчите могат да наблюдават количеството време и пари, които харчат за игра, а една от най-полезните функции е възможността да зададат ограничения за времето и парите, които депозират в своите сметки.
Betmaster Casino предлага помощ при проблем с хазарта. Всеки играч с проблем с хазарта може да обмисли няколко мерки, които могат да помогнат. Те могат да се свържат с поддръжката на клиенти и агент ще помогне на всеки да вземе по-информирано решение.
Като за начало, играчите трябва да обмислят период на охлаждане, който ще им помогне да запазят повече контрол и да ги насърчи да си правят паузи от хазарта. Играчите могат да закрият акаунтите си между 24 часа и 90 дни. През този период все още е разрешено да влизате в акаунт и да правите теглене, но играчите не могат да правят депозит и да играят игри за истински пари. Периодът на охлаждане се прилага към сметката незабавно.
Друга много страхотна функция е самоизключването, което позволява на играчите да закрият акаунта си временно или за постоянно. Най-добре е да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти в този случай и те ще помогнат на играчите да решат коя опция е най-добрата за тях. Казиното ще предприеме всички мерки за блокиране на достъпа до потребителския акаунт и през това време играчите няма да получават никакви промоционални материали. Играчите трябва да имат предвид, че периодът на самоизключване може да отнеме до 48 часа, за да влезе в сила.
Когато хазартът започне да пречи на нормалното ежедневие на човек, той трябва да обмисли да поиска помощ. Има много различни организации, които ще помогнат на всеки залагащ с насоки и съвети. Някои от най-популярните организации включват:
за щастие повечето играчи могат да контролират играта си, но има малък процент, който няма да може да остане в контрол. Играчите трябва да имат предвид следните неща, които ще им помогнат да останат на върха на нещата:
онлайн хазартът се прави за развлекателни цели и не се разглежда като начин за печелене на пари.
играчите трябва да запазят контрол върху парите, които залагат, и трябва да залагат само сумата, която могат да си позволят да загубят.
Играчите никога не трябва да преследват загубите си.
Играчите трябва да се свържат със следните организации, ако имат някакъв проблем по отношение на хазарта: