logo
Live CasinosНовиниНационалният полицейски съвет на Финландия ще следи отблизо рекламата на хазарта

Националният полицейски съвет на Финландия ще следи отблизо рекламата на хазарта

Публикувано в: 26.03.2025
Nathan Williams
Публикувано от:Nathan Williams
Националният полицейски съвет на Финландия ще следи отблизо рекламата на хазарта image

Тъй като събитието Световен рали шампионат (WRC) и неговите съпътстващи събития започват във Финландия, Националният полицейски съвет стриктно наблюдава пазара на хазартни игри. Бордът вярва, че някои доставчици на хазартни услуги извън системата на Финландия може да се опитат да използват събитието за маркетингови цели.

Националният полицейски съвет вече уведоми организаторите на събитието за усилията за надзор и ги помоли да изпратят подходящата информация до екипите, шофьорите и организаторите на съпътстващите събития. Полицията каза, че ще следи за всяка потенциална реклама на хазарт по време на събитието.

Финландия е една от малкото европейски страни, за които отваря врати регулирани сайтове за казино на живо и спортни залагания. В сегашния си вид хазартът е държавно контролирана дейност, като Veikkaus Oy има единствения лиценз да предлага и рекламира игрални услуги. Основната цел на тази система е да се избегнат злоупотреби и престъпни дейности, свързани с хазарта.

Това обаче скоро ще се промени, след като правителството обяви през юни, че може сложи край на монопола до 2026 г. Новият лицензионен модел ще включва спортни залагания и казино игри.

Според Johanna Syväterä, старши съветник на Националната полицейска служба, всички рекламни материали за хазарт, включително лога, които нарушават Закона за финландските лотарии, не трябва да бъдат видими за обществеността по време на събитието.

Тя добави:

„Опитите за маркетинг на марките на международни доставчици на хазартни услуги и техните игри могат да се появят по време на събитието под формата на лога, отпечатани върху маркетингови материали. Освен това маркетингът може да се появи по маршрута на ралито, върху облеклото на състезателите и стоките на феновете, на видео екрани и светлинни панели, екрани във фонов режим за интервюта и брошури, стикери и други подаръци."

Syväterä заяви, че спонсорството е особено привлекателно за повечето доставчици на хазартни услуги, тъй като повечето реклами са насочени към определена целева аудитория, чието ниво на интерес към хазарта може да е над средното.

Всеки, признат за виновен в нарушение на Закона за финските лотарии, подлежи на административна глоба от Борда. Административната санкция за компания е от 10 000 до 5 000 000 евро, докато физическо лице може да плати от 500 до 40 000 евро.

„Основната цел на засиления надзор е ефективното предотвратяване на незаконен маркетинг предварително. Надяваме се, че предварителното информиране на участниците в събитието ще бъде достатъчно като превантивна мярка, за да не се появи незаконен маркетинг на събитието. Ако по някаква причина това не е в случай, ние сме готови да действаме бързо по този въпрос“, коментира Syväterä.
Нейтън "KiwiKing" Уилямс внася нотка на Kiwi в глобалната арена на казино на живо. Смесвайки своя аналитичен ум със заразителна страст към играта, той създава съдържание, което напътства, информира и забавлява.Още публикации от автор