Играчите трябва да намерят и да се регистрират в къщи за игри на живо, които предлагат 3 Patti на живо. Това заглавие е особено често срещано сред базираните в Индия игрални къщи и в околните региони. Различните къщи за игри на живо може да имат различни процеси и изисквания за регистрация, които играчите трябва да изпълнят. След това те могат да депозират средства в създадените казино акаунти за игри на живо, за да започнат да играят на живо 3 Patti.
геймплей
Стандартните версии на Teen Patti могат да се играят от трима до шестима играчи, използвайки обикновено тесте от 52 карти. Преди да започне играта, всички играчи трябва да направят своите залози. Масите обикновено имат фиксирани суми, на които играчите трябва да залагат, преди дилърът на живо да раздаде картите. Сумата обикновено се нарича зареждане, събрана от всички играчи на масата. В идеалния случай това е минималната сума, която играчите трябва да заложат, за да играят играта.
След като се събере сумата за зареждане, крупието раздава по три карти на всеки играч, като всички карти са обърнати надолу. След това действието започва с всеки играч, който прави кол или рейз. Извършването на обаждане означава, че играчът иска да продължи, без да увеличава залога. Повишаването означава, че играчите ще добавят повече пари към пота, увеличавайки възможната си сума за печалба.
Използвани условия
Коловете и рейзовете се използват подобно на начина, по който се използват при игра на покер. Основната разлика е, че всички залози в Teen Patti трябва да са в равни суми. Например, ако играч вдигне залога си с $2, а следващият играч вдигне с $4, предишният играч трябва да заложи допълнителни $4, вместо да добави само $2, както би било в покера.
Докато играта на живо продължава, сумата на пота ще продължи да нараства, докато никой играч на масата не иска да 'рейзне'. В този момент играчите разкриват своите карти и играчът с най-силна ръка печели целия пот.
правила
Правилата за игрите на Teen Patti диктуват, че Асата са класирани най-високо. Това означава, че ръка с три аса е най-високата възможна ръка. Другите класации, от най-високо до най-ниско, са Trail, Pure последователност, последователност, цвят, двойка, висока карта и висока карта. Логиката зад класирането на карти е причината, поради която историците казват, че играта заема много от покера.